مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 06:252021-01-14بين الملل

واشنگتن در هراس و دلهره| پایتخت آمریکا از عراق و افغانستان نظامی تر شد


رسانه های آمریکایی گزارش کردند که با افزایش نگرانی ها درباره امنیت مراسم تحلیف ریاست جمهوری «جو بایدن»، تعداد نظامیان آمریکایی که در «واشنگتن دی سی» مستقر شده اند از نظامیان این کشور در عراق و افغانستان بیشتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی آشوب های چهارشنبه هفته گذشته طرفداران دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در مقابل کنگره آمریکا که به مرگ دست کم پنج نفر منجر شد، هزاران نیروی گارد ملی آمریکا در آستانه مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن که قرار است 20 ژانویه (اول بهمن) برگزار شود، در واشنگتن دی سی مستقر شده اند که تعداد آنها از مجموع نظامیان آمریکایی در عراق و افغانستان بیشتر است.

خبرنگار شبکه فاکس نیوز در این خصوص گزارش کرد که تعداد نیروهای گارد ملی که به حالت آماده باش وارد واشنگتن دی سی می شوند در حال افزایش است و تا روز شنبه هفته آینده، مجموع نیروهای گارد ملی آمریکا در پایتخت ایالات متحده به دست کم 10 هزار نیرو خواهد رسید.

وبگاه بیزنس اینسایدر گزارش کرد که تا روز 15 ژانویه (26 دی ماه)، تقریباً دو هزار و 500 نظامی آمریکایی به ترتیب در کشورهای افغانستان و عراق حضور خواهند داشت که در کل مجموع آنها به پنج هزار نفر می رسد که کمتر از تعداد نظامیان آمریکایی هستند که هم اکنون برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن در هراس و دلهره| پایتخت آمریکا از عراق و افغانستان نظامی تر شد

واشنگتن در هراس و دلهره| پایتخت آمریکا از عراق و افغانستان نظامی تر شد